Garantie en service

Afleveringsbon

Let op! Bewaar de afleveringsbon goed.

Garantie


Dit is ook uw garantiebewijs. Beddendirect geeft 5 jaar garantie op bijna alle producten. Topmatrassen en kussens hebben met uitzondering 3 jaar garantie. Beddendirect geeft zelfs bij boxsprings 10 jaar garantie op frame en veerbreuk.De bezorger bekijkt samen met uw of de afgeleverde producten en de beddendirect-service naar wens zijn. Zo ja, dan tekent u voor akkoord. Zo niet dan noteert de bezorger de onvolkomenheden meteen op de pakbon. beddendirect neemt dan snel contact met u op voor een vervolgactie.

Beddendirect handelt volgens de garantievoorwaarden van het CBW. Dit is een keurmerk van de Centrale Branchevereniging Wonen en biedt consumenten extra zekerheid.

Omruilgarantie


Voldoet het (lig)comfort van de boxspring, matras of topper niet aan je verwachtingen, Neem dan contact met ons op via info@beddendirect.nl. Beddendirect belooft dat je een matras vindt die uitstekend bij je past. De door jou gekochte matras kun je 90 dagen na dag van levering proberen. Blijkt dat je nachtrust niet optimaal is, dan kun je eenmalig gebruikmaken van de omruilgarantie. Je kunt bij beddendirect een andere keuze maken. Voor € 50,00 bezorgen wij een nieuwe matras en nemen jouw eerste aankoop weer mee. Prijsverschillen verrekenen we via tegoedbonnen of een bijbetaling.

De omruilgarantie geldt alleen voor losse matrassen met de breedtematen 70, 80, 90, 120, 140, 160, 180 en lengte maten 200, 210 en 220. Je kunt de matras alleen omruilen voor een matras met dezelfde afmeting. Topmatrassen hebben geen omruilgarantie.

Heb je een matras gekocht via onze webwinkel en wil je deze ruilen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Heb je een matras in de winkel gekocht en wil je deze ruilen? Neem dan contact op met de betreffende winkel. Uiteraard ruilen wij alleen onbeschadigde en schone matrassen.

Schade


Beddendirect.nl biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijzen. Toch kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat u het hebt gebruikt. Neem contact op met onze klantenservice. We kunnen u meteen helpen als u de afleverbon en artikelgegevens bij de hand hebt. Neem foto’s van eventuele schade en mail die naar de klantenservice. Dan kunnen we u snel een adequate oplossing aanbieden.

Garantieperiode


Ook na afloop van de garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Is het defect aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen.

Buiten uw schuld om betekent dat het product niet door opzet of nalatigheid is beschadigd, op de juiste manier is onderhouden en niet op een andere manier dan in de gebruiksaanwijzing staat beschreven is gebruikt. Tot slot controleren we of het product niet kapot is gegaan door normale slijtage.

Soms is het redelijk een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product al lange tijd hebt gebruikt en u dit door de reparatie nog langer kunt gebruiken. Of u hebt een product al lange tijd gebruikt en u krijgt van ons een nieuw product. Als het redelijk is een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we u hier vooraf over.

Gegronde klacht


De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door;
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
• normale slijtage en/of;
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Annuleren


U kunt een bestelling annuleren door het invullen van het contactformulier. Als de artikelen al in het leveringstraject zitten is annuleren niet meer mogelijk. U kunt uw bestelling dan bij aflevering direct teruggeven aan de bezorger. Als u besluit uw bestelling te annuleren en u hebt al vooraf betaald met iDEAL of Creditcard, dan storten wij het bedrag terug binnen 10 werkdagen, na ontvangst en goedkeuring van de goederen. Is een artikel speciaal voor u besteld, dan is annuleren niet meer mogelijk.